Aantal leden in Asten groeit gestaag

13 mei 2003

Aantal leden in Asten groeit gestaag

Het gaat goed met de SP in Asten. Toen het groepje kar-trekkers begin februari aan de slag ging was Asten veertien SP-leden rijk. Inmiddels is dat aantal meer dan verdubbeld en staat de ledenteller op dertig. Ook het aantal leden dat zich in meer of mindere mate wil inzetten voor de partij groeit gestaag.

Nadat de Astense SP-ers al de campagne organiseerden voor de statenverkiezingen van 11 maart jl. hielden ze ook een fakkelwake in het centrum van Asten tegen de oorlog in Irak. Onlangs werd het landelijk partijkantoor in Rotterdam bezocht en inmiddels hebben de eerste Astenaren zich aangemeld voor de zomerschool die elk jaar door de SP wordt georganiseerd.

Momenteel wordt er druk gewerkt aan een folder die er voor moet zorgen dat de SP nog meer bekendheid krijgt in Asten. Meteen een mooie gelegenheid om aan de bewoners van Asten eens te vragen wat ZIJ over Asten willen vertellen.

Het SP-team in Asten bestaat uit zes personen: Han Ermens, Helga Manders, Gerda van de Peppel, Franca Thijssen, Dunja Ermens-Sevink en Willy Verberne.
Contactpersoon: Han Ermens. Tel.: 06 15213169 - e-mail: han@ermens.net

2003-05-13