Nog twee dagen, nog één dag en dan...

10 maart 2002

Nog twee dagen, nog één dag en dan...

2005-07-23 HELMOND ZONDAGNACHT 01.00 UUR - Even de balans opmaken van onze campagne.

Zo'n veertig vrijwilligers helpen mee met het verspreiden van drie verschillende folders. De eerste folder met een oplage van 25.000 is grotendeels al vóór carnaval de deur uitgegaan. De tweede folder - oplage: 25.000 - is op dit moment ook verspreid. De derde folder is een 'last minute-kaart'. Oplage: tienduizend. De kaart ligt paraat bij onze medewerkers om verspreid te gaan worden.

De tomaat-schuursponsen (aantal: 25.000) zijn op een paar honderd na allemaal uitgedeeld. En zullen nog vaak worden gebruikt. (Handige dingen. Ik heb er zelf drie achtergehouden. Aub niet verder vertellen...)

De afgelopen twee zaterdagen hebben we met een trein rondgereden door Helmond. De laatste zaterdag heeft een andere partij ook met een trein rondgereden. Dus dat was een goed idee.

Frans en Kees hebben vandaag nog een bezoekje gebracht aan alle gemeentelijke plakborden. Om er een extra bord tegenaan te spijkeren dat er mooi bovenuit steekt. Tekst: verhef je stem!

Wat we nog meer hebben gedaan? Kijk eens op onze campagnesite.

Dure advertenties plaatsen. Dát hebben we als afdeling niet gedaan. In plaats daarvan hebben we ons best gedaan om onze opvattingen zo direct mogelijk aan de Helmonders te presenteren. Laat ik zeggen: van mens tot mens.

Woensdagavond om negen uur sluiten de stembureaus. Ik ben benieuwd.

Hans Verbakel
afdelingsvoorzitter