Zaterdag 14 september: Dag van de democratie

4 oktober 2013

Zaterdag 14 september: Dag van de democratie

Ook in Helmond vieren we dat we in vrijheid onze stem kunnen laten horen. Daarom doet Helmond mee met de landelijke Dag van de Democratie. Op zaterdag 14 september van 13.00 tot 17.00 uur is iedereen van harte welkom in het kasteel voor een bezoek aan de politieke markt of om mee te doen aan speeddaten met raadsleden.

Politieke markt Alle Helmondse politieke partijen die zijn vertegenwoordigd in de gemeenteraad hebben een kraampje op de politieke markt. Die markt vindt plaats in de oude raadzaal in het kasteel. Hier kunt u informatie, krijgen, vragen stellen en kennis maken met alle fracties in onze gemeenteraad.

Speeddaten Wilt u graag in gesprek met raadsleden? Heeft u suggesties voor het komende verkiezingsprogramma? Kom dan speeddaten! In korte tijd wisselt u van gedachten met de vertegenwoordigers van onze stad. Ze zijn ook benieuwd naar wat u belangrijk vindt voor Helmond.

Aanmelden Geïnteresseerd in een speeddate? Stuur vóór 12 september een e-mail naar raadsgriffie@helmond.nl of bel naar de griffie: telefoonnummer 0492-587155.

Extra interessant: 14 en 15 september is het nationale Open Monumentenweekend. Dus combineer uw bezoek aan de politieke markt met een gratis bezoekje aan ons mooie kasteelmuseum!

Dit is een persbericht van de gemeente

7 september 2013