Donderdag is het zover: de EU verkiezingen

22 mei 2019

Donderdag is het zover: de EU verkiezingen

Foto: SP
Zoals u hoogstwaarschijnlijk wel weet is het aanstaande donderdag zover: de EU verkiezingen.

De SP Helmond heeft duizenden flyers bezorgd en uitgedeeld. Posters zijn geplakt in de plaatsen die geen digitaal bord hebben. We hebben een geweldige openbare avond gehad met een van de schrijvers van het verkiezingsprogramma. Een van onze leden schreef ons daarna:

"De avond in Helmond door Dhr. Futselaar vond ik een grandioos succes. Ik heb het CDA, de VVD, Groen Links en de PVDA op soortgelijke bijeenkomsten bezocht. De enige die gewoon recht voor zijn raap eerlijk antwoord gaf op de vragen was Frank. En hij gaf iedereen de kans om vragen te stellen. Chapeau!"

Fijn, want daar doen we het natuurlijk voor, om u eerlijk voor te lichten.

Wilt u ook wat meer weten kunt u natuurlijk altijd het verkiezingsprogramma lezen.

Ook kunt u via Facebook kijken naar het gesprek van Arnout en Lilian, ze beantwoorden ingezonden vragen.

Onze lijsttrekker Arnout kunt u ook nog zien woensdagavond vanaf 19.20 op NPO2 in Typisch Tuinzigt

en natuurlijk neemt hij ook deel aan het grote debat op NPO1 op woensdagavond 22 mei van 20.35 tot 22.10 uur.

Als SP-lid zult u hoogstwaarschijnlijk onze partij steunen en vooral donderdag uw stem op Arnout, Jannie of een van onze andere kandidaten uitbrengen. Het is erg belangrijk dat u wel gaat stemmen! We hebben iedere stem nodig!

Mocht u uw stempas kwijt zijn kunt u woensdag nog een nieuwe stempas halen bij uw gemeente.

Dank aan alle vrijwilligers die hebben geplakt, gevouwen, gesjouwd en folders rondgebracht, zonder u konden we het niet!

Met vriendelijke groeten,

Irma Koopman, voorzitter SP Helmond