Zorgactie 5 september

28 augustus 2020

Zorgactie 5 september

Foto: SP

Onze zorgverleners verdienen meer dan applaus. Daarom komt de SP in actie! Met z'n allen actie voeren op het Malieveld zit er even niet in, daarvoor waren er al teveeI aanmeldingen en we willen onze zorgverleners natuurlijk niet met nog meer werk opzadelen. Daarom voeren we deze actie 100% veilig en 100% online.

DOE JE MEE?

In Helmond hebben we posters opgehangen, we hebben bijna 200 pakketten met informatie afgegeven bij huisartsen, apotheken, zorginstellingen, ziekenhuizen, etcetera.

Foto: SP

Daarin zaten posters, flyers, handtekeningenlijsten en een brief.
Zorginstellingen die iets leuks organiseren met bewoners gaan we daarbij ondersteunen en daar brengen we "looneisjes"

Wat kun jij doen?
Ga naar

https://doemee.sp.nl/zorg/actiedag voor meer informatie en om je aan te sluiten

https://www.eerlijkebeloning.nl/mondkapjes en pas je Faceboek, Twitter, etc profielfoto aan.

Kom op zaterdag 5 september om 14.00u online in actie.

Op zaterdag 5 september organiseren we de grootse online demonstratie ooit voor de zorg in Nederland. Naast 10 duizenden mensen hebben zich vakbonden Nu91, FNV, CNV en ook GroenLinks en de PvdA hebben zich al aangesloten. Door het hele land willen zorgverleners in actie komen.

Dat is vlak voor Prinsjesdag en hét moment om van ons te laten horen. Wedoen dit online zodat (ook in deze coronatijd) zoveel mogelijk mensen mee kunnen doen en we zorgverleners zo min mogelijk belasten.

We gaan voor de grootste online zorgactie ooit!

Je kunt je aanmelden via deze link.