Inkomen omhoog, energiebelasting omlaag? Kom 11 juni meepraten!

11 mei 2022

Inkomen omhoog, energiebelasting omlaag? Kom 11 juni meepraten!

Foto: SP

Lage lonen, een lage AOW en bijstand zijn al jarenlang structurele problemen waar de regering niks aan wil doen. Ook het aanvullend pensioen is al 14 jaar niet geïndexeerd waardoor je als gepensioneerde nu al 25% minder koopkracht hebt dan in 2008.

Het is tijd voor een echt plan voor Sociale Vooruitgang. De SP komt samen met mensen in actie. Het minimumloon moet omhoog naar 15 euro per uur waardoor ook alle lonen stijgen, de AOW en alle uitkeringen moeten daaraan gekoppeld blijven en pensioenen kunnen en moeten geïndexeerd worden. Steun deze actie en help mee om politici duidelijk te maken dat het tijd is voor echte oplossingen zodat onze lonen en de AOW sneller stijgen dan de prijzen!

Op 11 juni komt Tweede Kamerlid Bart van Kent naar Helmond en 's avonds is er een openbare avond in Eindhoven.

Foto: SP

Komt u ook?
Wilt u komen maar hebt u moeite met vervoer? Stuur even een bericht en we kijken wat we kunnen regelen.